Tuesday, August 14, 2012

DİŞ TELİ HER YAŞTA

 Bir gereklilik olarak gördüğüm için yazmaya karar verdim ..1,5 senedir diş teli kullanıyorum ..Öndişlerim yapılan işlemler sonucu aşınıp ,kısalmıştı ..ön iki dişin kısalığı ise ağız güzelliği için korkunç bir durum doğal olarak,ekle ,eklemeyle bu işi çözerim dedim olmadı ..Sonra diş doktorum okuldaki hocalarının diş teli taktığını,diş teliyle diş uzatıldığını benimle paylaştı ..Elbette dişin buna uygun olması gerekir altta yeri olacak ..üstte pay olacak ,üst alt dişleri kapatıyor olacak ..vs..
 





tom C. ve benim diş teli modeli aynı ..ince bir tel geçiyor..ön diş üstünden o kadar
Ben de gerekli araştırmaları yaptıktan sonra,kuzenimin yardımı ile   DR. İLKAY'ı buldum ..şahane bir doktor kendisi ..gerçi benim yüzümden 8 aylık iş 1,5 yıla uzadı ama ..olan sonuçtan çok memnunum Öyle işinde uzman ,dünya tatlısı bir dr bulmakta benim şansım oldu ,gerçekten bu işte profesyonel ..Ön dişler 2 mm kadar uzadı ..aralık olan bir dişim vardı o kapandı ..şimdi son detayları üzerinde çalışıyor doktorum ..
Daha önce hiç duymamıştım ,sadece çocukken takılıyor sanıyordum ama Tom Cruise 39 yaşındayken ,Gwen Stefani 31 yaşındayken ,Cher ve bir kaç isim daha 30 lu yaşlarda takmış ..Danny Glover 59 yaşında filan takmaya başlamış sanırım ..
danny glover
Gelişen son teknolojiler ile ..neredeyse görünmeyen bu diş telleri ile ..günlük hayatta rahatsız olmadan takılıyorsunuz..Türkiye de daha çok politikacı ve iş adamları ağırlık veriyormuş bu diş düzeltme olayına ..Ağız içinden  takılan ,dışardan belli olmayan gizli telleri tercih ediyorlarmış..
şeffaf diş telimsi bir kalıp
gwen stefani
cindy crawford
Benim ki dışardan porselen yapıştırılarak yapılan cinsinden ..Nerdeyse belli olmuyor ..iç yüzeyden yapılan biraz tuzlu ..Birde tamamen şeffaf olan belli bir kalıba göre yapılmış olanlar var..bu ikisininde net fiyatını bilemiyorum ama benim ki yaklaşık 3 bin küsur tl gibi bir rakam ..sadece üst dişlerdeki fiyatı bu ..
tom  efendinin ağzında diş yığını varken,,, şimdi nasıl inci gibi göründüğüne bakın 
Politikacı ve ,iş adamları neden dişlerinde mükemmel görünüm istiyor..Piyasa araştırmaları mükemmel dişlerin güven sağladığını tespit etmiş anlaşılan ..


dr ilkay hanımefendi
gizli diş teli ..içerden takılıyor
 canınız hiç yanmıyor en azından benim yanmadı ..ilk günler alışma devresi ..hafif sızlamalar oluyor,ama ağrı kesici bile almama gerek kalmadı ..takılan porselen altlıkların köşeleri iyi ayarlanmalı ..ağız içini acıtabiliyor..ayarlansa dahi yara yapabilir tahriş ettiği için ....alışana kadar ağız içine bir çeşit mum  sürüyorsunuz ....ödemelerde de sıkıntı oılmuyor ..
benim diş teli bu cins
kredi kartı ilede ödenildiğini (taksitli olarak) öğrendim ..hafif ön dudaklar ileride duruyor sanki silikon yaptırmışsınız gibi ..ama diş teli çıkınca eski haline geri dönüyor..bişeyleri ısısrarak yemiyorsunuz..direnç yaptığı için ..porselen altlığı yerinden çıkarttırabiliyor ..veya kola ,asitli gıdalar hayatınızda olamıyor..yapışkan porselen kenarlarından çürüme yapmaması için ..tedavi süresince..uyulması gerekenler 2-3 şey dışında fazla değil .
ben ve dünya güzeli dr ilkay


.dişleriniz tedavi esnasında modelden modele giriyor ..endişe etmeyin ..teller çektiği için ,gerginlik hissi yaratıyor dişlerde..3-4 günde geçiyor ..teller dişlere form verdikçe sağ ve soldan  tel uçları milim milim dışarı çıkıyor ..
sonra doktora gidip tekrar gerdiriyorsunuz ....kenardan tel çıkması iyi bişey..dişlerin şekle girdiğini gösteriyor (benim durumumda öyle tabi)

Dr Randevu ve keşif için ..sizinle görüşüyor ...Ücretsiz muayene ardından teşhis ve tedavi yöntemi söyleniyor ,zaman zaman ağız içi panoromik  röntgen talep edilebiliyor..
Ardından ödemeler konusunuda hallettikten sonra ..hemen işleme başlanıyor ..yaklaşık 10-15 dk sürüyor ..(duruma göre değişebilir ... o kadarını  bilemiyorum artık)
sonrasın da ...yine diş durumunuza göre ..uzunca bir süre her ay doktorunuzla buluşuyorsunuz ...:)en yakın arkadaşınız gibi oluyor:)
Teller çıkarıldıktan sonra dişler bir güzel temizleniyor ve cillop gibi pırıl pırıl cam gibi dişlerle ortalıkta geziyorsunuz ..
 Dr randevu clinic  telefonu ..0532 205 00 18
çok yoğunlar ulaşmak ve randevu kolay değil bilginize...



 Çeşitli ünlüler ve diş teli taktıkları yaşlar

Katherine Heigl, Age 28

Gwen Stefani, Age 30

Holly Willoughby, Age 30

Cher, Age 30s

ONCE UPON A TIME ADAKALE WAS IN THE TUNA RIVER

When I was looking for Ottoman time fairy tails I found out about Adakale. The history of A little island fascinated me and I couldn't s...