Wednesday, August 8, 2012

Ben evcilim ,İkimizi de yaratan aynı,Karnım Aç










ben kediyim .ikimiz de yaratan aynı ..AÇIM!!!

Evlerimizi yapmayı öğrendiğimiz andan itibaren ....yani kentsel yaşama geçtiğimiz zaman (ki mısır,,ganj ve sarı nehir civarında)artık doğayı kapı dışarı ettik.önce evden attık sonra çevremizden ,sonrada şehirlerimizden .
Doğa ile baş edebilmeyi asırlar için de öğrendik ama dengeyi de bozduk .Doğal dengenin bozulması ,beslenme zincirini kırdı .Bu zinciri, beraber yaratıldığımız yol arkadaşlarımızı artan davet ,düğün ,iftar ,restoran yemeklerimizle besleyerek veya www.petcandost.com aracılığı ile mama bağışında bulunarak nispeten düzeltebiliriz. Farkettiğim  şu oldu ,kişisel çabalar la ilerleme kaydedemeyiruz ..parçalanmış bir yarayı.... yara bandı ile kapatmaya çalışmak gibi .Bundan sonra Petcandost ile işbirliği içinde olacağım ..tavşan adasında ki aç ,susuz,kontrolsüz çoğalan tavşanların ;beslenmesi ve kısırlaştırılması nın yanı sıra ..sokak hayvanları ,yada barınaklardaki ,yada sahipleri tarafından ihmal edilen hayvanlar için çalışmalar yapacağız .....bu başlık altında çok fotoğraf olacak umud ediyorum .Sadece biz üzülüyor olamayız

mama bağışı yapın ..canlar ölüyor
petcan dost muhteşem bir kampanya yapıyor .Kargo farkı alınmadan mama bağışı yapabiliyorsunuz.% 5 i sokak hayvanları için kullanılıyor bu paranın .
http://www.petcandost.com/BARINAKLARA-MAMA-BAGISLAYINbirde tavşan adasında ölüme terk edilen tavşanlar ..açlıktan suzuluktan kırılıyor.Yapılması gereken onlarada mama ve kısırlaştırılma..Petcan dost bunun içinde bağış alıyor ..Millet ruh gibi durmayın


Resim yazısı ekle

Ben köpeğim ,İkimizi de Yaratan Aynı...Açım:(
ikimizi de yaratan aynı ben de açım!
ben aslanım ikimizi yaratan da aynı
Ben kediyim, ikimizi de yaratan aynı .AÇIM!!
Ben köpeğim ,ikimizi de yaratan aynı AÇIM!!
Ben köpeğim ,ikimizi de yaratan aynı AÇIM!!
Ben de kediyim ,ikimizi de yarata aynı Süt verin !!
Ben köpeğim ,İkimizi de yaratan aynı MAMA verin!!
Ben kediyim ,İkimizi de yaratan aynı ,AÇIM!!!
ikimizi de yaratan aynı ben de açım




ben de kediyim ,ikimizi de yaratan aynı Açım!!
bende köpeğim ikimizi de yaratan aynı Açım !!




ONCE UPON A TIME ADAKALE WAS IN THE TUNA RIVER

When I was looking for Ottoman time fairy tails I found out about Adakale. The history of A little island fascinated me and I couldn't s...